telemarketingcentret

TelemarketingCentret – bedst til leadgenerering

Det er en fornem kunst at finde nye kunder – og at fastholde de eksisterende er nøglen til enhver virksomheds succes. Det kan dog være svært at knække koden til, hvordan dette bedst muligt praktiseres. TelemarketingCentret fastslår at det er omtrent 4-5 gange dyrere at skaffe nye kunder, i forhold til at fastholde de nuværende. Samtidig vil nye kunder altid være attraktive, da kunder jo er en investering i fremtiden.

Skal TelemarketingCentret hjælpe din virksomhed?

Ovennævnte kunst kender man alt til hos TelemarketingCentret i Horsens, der siden 2001 har varetaget alle former for salgsaktiviteter for en lang række kunder, der er førende indenfor transport-, IT-, medicinal- og forsikringsbranchen.

Leadgenerering er et område som TelemarketingCentret er kendt for at være eksperter i. At være ekspert i kundehåndtering og leadgenerering er én ting, men at kunne varetage mange forskellige virksomheders differentierede salgsaktiviteter kræver desuden et andet særligt talent – et talent, som TelemarketingCentret besidder. Leadgenerering er meget individuelt betonet, da målet er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Heldigvis sidder der hos TelemarketingCentret i Horsens kun topprofessionelle eksperter med flere års erfaring indenfor telemarketing og leadgenerering.

Hvert år hjælper TelemarketingCentret nye og eksisterende kunder med deres specifikke salg, hvor kerneydelsen består i at forhøje antallet af kundemøder med salgspotentiale. TelemarketingCentret varetager derudover både inbound og outbound opkald, og håndterer på årsbasis over 300.000 udgående og 180.000 indgående opkald.

TelemarketingCentret er kendt for at være enhver virksomheds match, hvis de ønsker sig nye kunder. TelemarketingCentret finder de rigtige kundeemner og sikrer kontakten mellem din virksomhed og de potentielle kunder. Det vil sige, at et samarbejde med TelemarketingCentret er en mulighed for virksomheder, når det kommer til at hverve nye kunder og øge omsætningen!

Hvorfor er leadgenerering vigtigt?

For TelemarketingCentret er leadgenerering altafgørende for en virksomheds fremtidige vækst og succes. Mange virksomheder lider under et tidsmæssigt pres, da arbejdet med at skabe nye kunderelationer tit kan være hårdt og meget tidskrævende, og endvidere kan det være vanskeligt at skabe overblik over det kæmpe marked af potentielle kunder. Det er netop her at TelemarketingCentret kommer ind i billedet. Ved at bruge TelemarketingCentret som leadgenerator, skal virksomheder ikke bekymre sig om, hvorvidt de vækster eller ej.

Hos TelemarketingCentret går direktør Torben Larsen, der med sin mangeårige personlige salgs- og marketingerfaring satte sig som mål at skabe en ekspertorganisation indenfor dette felt, hvorunder leadgenerering fylder utrolig meget.

Alle de medarbejdere, som Torben Larsen ansætter i TelemarketingCentret er dygtige, erfarne og yderst engagerede. Alle ansatte hos TelemarketingCentret brænder for deres arbejde og for at booke møder med potentielle kunder. Denne mødebooking resulterer i en enorm mængde af nyttigt data, der efterfølgende valideres og segmenteres. Leadgenerering kræver dyb indsigt i den specifikke virksomheds kernebranche, hvilket TelemarketingCentret ved alt om – og det stiller det selvfølgelig krav til TelemarketingCentrets ansatte. TelemarketingCentrets ansatte skal kende kunden og dennes branche indgående, da de opererer på vegne af kunden – og det er noget, der bliver lagt utrolig stor vægt på i TelemarketingCentret.

Al samarbejde med TelemarketingCentrets kunder foregår på et yderst professionelt plan. Hver kunde hos TelemarketingCentret får tilknyttet en personlig projektleder, der til hver en tid kan trækkes på, og som sørger for at holde overblikket gennem hele processen.

Også databehandlingen er afgørende

TelemarketingCentret mener at den rette databehandling er vigtig for at sikre de bedste resultater. Hos TelemarketingCentret bookes der udelukkende møder, der kan styrke en virksomheds omsætning, og på baggrund af professionel håndtering af data, er vejen til succes atter banet.

TelemarketingCentret segmenterer alle nye leads for at give kunderne det mest optimale overblik over salgsmulighederne. Først når virksomheden kender de nye potentielle kunders behov, krav og udfordringer, kan de højne købsoplevelsen. Det er dét, der i sidste ende skaber loyale kundeforhold, og som kan tiltrække nye kunder.

For TelemarketingCentret er det kun de bedste resultater, der er gode nok for deres kunder. Man kan altså sige, at det er TelemarketingCentrets eksistensberettigelse – og hos TelemarketingCentret går man aldrig på kompromis med kvaliteten.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *